Reklamacje:
Warunki reklamacji:
1. Towar objęty jest 24-miesięczną(osoby) 12-miesięczną(Firmy) gwarancją liczoną od daty podanej na dowodzie zakupu.
2. Do reklamowanego produktu należy załączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny
3. Produkt powinien być czysty i suchy.
4. Reklamację należy odesłać na adres: Firma Handlowo-Usługowa START, ul. Podgórze 1, 38-500 Sanok
5. Sposób dostarczenia reklamowanego produktu jest dowolny.
6. Koszt dostarczenia reklamowanego produktu do sprzedawcy pokrywa kupujący.
7. Reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Kupujący zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji telefonicznie bądź reklamacja zostanie odesłana na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
8. W przypadku uznania reklamacji za niezasadną kupujący pokrywa koszt zwrotu towaru: (odzież, części, akcesoria 15 zł.) (rower 50 zł.)
9. Reklamacji podlegają wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego.
10. Reklamacji nie podlegają:
a) uszkodzenia powstałe z winy klienta w wyniku użytkowania towaru niezgodnego z przeznaczeniem, uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji
b) różnica w kolorze i strukturze oraz naturalne zużycie powstałe w trakcie eksploatacji.
11. W przypadku uznania przez rzeczoznawcę reklamacji za zasadną kupujący może żądać:
a) w pierwszej kolejności nieodpłatnej naprawy – w przypadku gdy istnieje taka możliwość a klient nie wyrazi zgody na naprawę, towar zostaje zwrócony w stanie niezmienionym
b) jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów towar zostanie wymieniony na nowy bądź zostanie wykonany zwrot gotówki.
12. Paczki wysłane za pobraniem oraz poprzez paczkomaty nie będą odbierane.
13. Towar brudny zostanie odesłane na koszt osoby reklamującej.
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
Sporządzono dnia ……………………….. w sklepie …………………………………………..
w ……………………………………….... ul. ……..…………………………………………..
…………………………………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………...
…………………………..
Podpis Konsumenta
…………………………………
Pieczątka i podpis Sprzedawcy
przyjmującego reklamację